Besilaukiančių mamyčių mokyklėlė

Nėštumo laikotarpis – pats atsakingiausias metas moters gyvenime. Būtina sukurti atsakingą ir harmoningą erdvę, kad kūdikis jaustųsi laimingas nuo pirmųjų savo egzistavimo akimirkų. Motinystė nėra savaime suprantama – jos reikia mokytis. Kiekvienai moteriai tapsiančiai mama reikia sužinoti daug naujos informacijos, susijusios su naujuoju jos vaidmeniu. Tad kviečiame į nemokamus užsiėmimus, kurių metu sužinosite apie režimą, mitybą, elgesį nėštumo metu, pasiruošimą gimdymui, jo eigą, naujagimio priežiūrą ir maitinimą.

Balandžio 7-oji - Pasaulinė sveikatos diena

Balandžio 7 d., minima Pasaulinė sveikatos diena. Šiemet ji skiriama psichikos sveikatai, siekiant depresiją išgyvenančius žmones paskatinti ieškoti pagalbos.
Depresija yra antra pagal svarbą sveikatos problema, prisidedanti prie negalios ir sveikatos praradimo, ir pagrindinė savižudybių priežastis, kasmet PSO Europos regione nusinešanti 128 000 gyvybių. Pagal neseniai publikuotą PSO globalų sveikatos vertinimą 2015 m. žmonių, sergančių depresija, skaičius PSO Europos regione siekė 40 milijonų, o paplitimas šalyse – nuo 3,8 iki 6,3 procento. Vertinama, kad Lietuvoje šis procentas siekia 5,6.

Pasaulinės sveikatos dienos proga kviečiame stebėti tiesioginę transliaciją iš Lietuvos nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos studijos tema „Depresija – pakalbėkime“.
Transliaciją rasite čia: https://www.youtube.com/watch?v=P89q7ageWak&feature=youtu.be

Kovo 24-oji Tarptautinė tuberkuliozės diena

Kiekvienais metais, kovo 24 dieną, Pasaulio sveiktos organizacijos (PSO) iniciatyva minima Tarptautinė tuberkuliozės diena, kuri skirta atkreipti visos visuomenės dėmesį į šios klastingos ir pavojingos ligos paplitimą bei informuoti žmones apie tuberkuliozės užsikrėtimo būdus, profilaktikos priemones, gydymo galimybes. Ši diena siejama su tuberkuliozės bakterijos atradimo data. Ligos sukėlėją 1882 m. kovo 24 dieną atrado vokiečių kilmės bakteriologas Robertas Kochas. Jo pastangos nugalėti tuberkuliozę visame pasaulyje nebuvo efektyvios, tačiau pradėtas tiesti kelias šios ligos diagnostikai ir gydymui.

Kviečiame į nemokamą STRESO VALDYMO užsiėmimų ciklą!

Šiuolaikinėje visuomenėje stresas dažnas reiškinys, kuris dažniausiai pasireiškia šiais požymiais:

  • Dirglumu;                                                  
  • Nuolatiniu galvos skausmu;
  • Raumenų įtampa;
  • Apetito praradimu arba pernelyg dideliu apetitu, taip siekiant nusiraminti;
  • Nesugebėjimu susikaupti;
  • Susijaudinimu;
  • Nepasitikėjimu savimi;
  • Neracionaliu elgesiu;
  • Miego sutrikimais;
  • Padidėjusio prakaitavimu.

Jaučiate tai? Kviečiame visus dalyvauti STRESO VALDYMO užsiėmimų cikle. Užsiėmimų metu sustiprinsite gebėjimą valdyti stresą, pagerinsite gyvenimo bei darbo kokybę, geriau suvoksite save, savo jausmus ir siekius.

Pilateso treniruotės

Kviečiame į CARDIO PILATESO treniruotes. Pilatesas - tai treniravimo metodas, skirtas treniruoti giliuosius kūno raumenis, stiprinti stuburą supantį raumenyną bei koreguoti laikyseną.