KVIEČIAME VAIKUS, PAAUGLIUS BEI SUAUGUSIUS Į BREIKO ŠOKIŲ TRENIRUOTES!

Šokant breiką ne tik lavinama koordinacija, bet ir stiprinami raumenys. Tai puiki fizinio aktyvumo forma, jei mėgsti muziką ir judesį. Treniruotėse ne tik šoksite, bet ir išmoksite įvairių apšilimo pratimų, mankštos, sustiprinsite kūno raumenis, bei puikiai praleisite laiką! Užsiėmimus veda linksmas ir talentingas mokytojas Artūras.

Pažadame, sportuosite kūrybingai nuo galvos iki kojų! :)

Treniruotės vyksta antradieniais ir ketvirtadieniais 16:30, VšĮ Pranciškonų gimnazija Šv. Antano rūmų kūno kultūros salėje, 3 aukštas.

Treniruočių metu vilkėkite judesių nevaržančią aprangą bei avėkite sportinius batus ar laisvalaikio avalynę.

Ką svarbu žinoti prieš einant ant ledo?

Ką reikia žinoti prieš einant ant ledo?

Niekada nelipkite ant ledo vienas! Ledas yra tvirtas, kai yra storesnis negu 7 cm. Prieš lipdami ant ledo, įsitikinkite jo tvirtumu, nerizikuokite sveikata ir gyvybe. Tvirtas ledas yra mėlyno arba žalio atspalvio. Netvirtas ledas yra baltas, matinis ar gelsvas, nes jame yra daug oro. Ledas tarp meldų yra ypač pavojingas. Ploniausias ledas yra virš šaltinių ir upelių. Sniegu užpustytas ledas yra labai pavojingas, jis visada plonesnis ir lūžta be būdingo traškėjimo. Ledas ypač pavojingas atodrėkio metu.

Nušalimo pavojai ir kaip apsisaugoti

 

Sausio – vasario mėnesiai padaugėja dienų, kai sulaukiame šalčio. Visuomenės sveikatos specialistai pataria, kaip pasiruošti žemai temperatūrai ir netapti nušalimų aukomis.

Siūlome darbą!

KONKURSAS

Šiuo metų laiku permainingi orai yra tikras išbandymas mūsų sveikatai. Kviečiame pasitikrinti žinias apie peršalimą ir gripą!